حمل و نقل ریلی

ارسال بار تجاری با قطار

ارسال بار تجاری با قطار

امروزه امکان ارسال بار تجاری با قطار باربری فراهم شده است. در واقع شرکت‌ها برای انجام تبادلات تجاری یا حتی صادرات کالا به خارج از کشور نیازمند وسایل حمل و نقلی اختصاصی هستند. قطارهای باربری هم با ورود به سامانه ریلی کشور شرایط لازم برای ارسال بار و همچنین سایر تبادلات تجاری را فراهم کرده‌اند.

یکس از مهم‌ترین امکاناتی که با استفاده از قطارهای مسافربری برای شرکت‌ها فراهم میشود؛ ارسال محموله‌هایی با حجم بالا است. در واقع می‌توان این محموله‌های تجاری را در صورت فراهم بودن شرایط اداری به هر نقطه‌ای از جهان با قطار ارسال کرد.

در حال حاضر شرکت آروین ریل لجستیک هم اقدام به ارسال بار تجاری با قطار جهت تسهیل داد و ستدهای داخلی و خارجی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ارسال بار تجاری با قطار می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

نحوه ارسال بار تجاری با قطار

برای ارسال بار با قطار باید حتما ملزومات حمل و نقل محموله‌های مورد نظر فراهم شود. در واقع در دنیای امروز ارسال انواع بارهای تجاری صرفا توسط شرکت‌های خصوصی و در حجم بالا صورت می‌گیرد. همچنین این نکته هم به شدت حائز اهمیت است که شرکت‌ها مراحل اداری ارسال بار را به صورت قانونی طی کنند و روند ارسال بار با تایید مراجع ذی صلاح صورت بگیرد.

نحوه ارسال بار تجاری با قطار

از طرف دیگر زمانی که قصد ارسال بار به خارج از کشور را دارید؛ باید حتما توجه کنید که امکان لغو سفارش شما به علت مسائل امنیتی یا سیاسی هم وجود خواهد داشت. همچنین از آن جایی که ارسال بار به خارج از کشور گاهی اوقات با محدودیت رو به رو است؛ باید زمان مورد نیاز به فرآیند ارسال بار تجاری به خارج از کشور اختصاص داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال بار با قطار می‌توانید با کارشناسان آروین ریل لجستیک تماس بگیرید.

شرایط ارسال بار تجاری با قطار

شرایط ارسال بار تجاری با قطار شامل موارد مهمی است که حتما باید نسبت به ممنوعیت آن‌ها و لحاظ کردن این موارد در محموله ارسالی خود توجه کنید:

  • امکان ارسال انواع اسلحه، مهمات و اسباب بازی هایی که شبیه به اسلحه واقعی هستند وجود ندارد.
  • امکان ارسال مواد منفجره و اشتعال زا مانند نفت و بنزین و وسایلی مثل پیک نیک و گاز وجود ندارد.
  • ارسال هر نوع کالای قاچاق ممنوع است.
  • برای ارسال مواد سمی یا اسیدی و بدبو باید حتما از واگن‌های ویژه استفاده کرد.
  • اشیاء پرتوزا و مرتبط با رادیو اکتیو
  • امکان ارسال انواع حیوانات اهلی و وحشی در هر اندازه ای وجود ندارد.

ارسال بار تجاری با قطار از مشهد

برای ارسال بار با قطار از ماهد به هر نقطه‌ای از کشور یا حتی مقصدهای خارجی می‌توانید با کارشناسان آروین ریل لجستیک تماس بگیرید.

ارسال بار تجاری با قطار از مشهد

همچنین باید توجه داشته باشید که ارسال بار به صورت داخلی دارای محدودیت نیست و شرکت‌ها صرفا باید از ادارات داخلی اجازه دریافت کنند. پس از آن مجموعه آروین ریل لجستیک اقدام به بررسی محموله‌های ارسالی شما وثبت سفارش خواهد کرد.

هزینه ارسال بار تجاری با قطار

هزینه ارسال بار با قطار کاملا به مواردی از جمله نوع بار ارسالی، مقصد بار ارسالی، حجم بار ارسالی، وزن بار ارسالی، داخلی یا خارجی بودن مسیر تجاری و سایر موارد اداری همچون مالیات وارد بر ارسال بار تجاری بستگی دارد.

هزینه ارسال بار تجاری با قطار

بنابراین حتما پیش از ارسال بار باید به این مسائل هم توجه کنید. همچنین برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق ارسال بار تجاری می‌توانید به سایت آروین ریل لجستیک سر بزنید یا با ‌کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین شرکت ارسال بار تجاری با قطار

مجموعه آروین ریل لجستیک به پاس سال‌ها ارائه خدمات در زمینه ارسال بار به خارج از کشور و همچنین رضایت ‌کامل مشتریان خود، جایگاه برتری در بین شرکت‌های ارسال کننده بار با قطار کسب کرده است. شما هم برای بهره‌مندی از خدمات مجموعه آروین ریل لجستیک می‌توانید با تیم تجاری حمل و نقل لجستیک مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *