مطالب آموزشی

قوانین ارسال بار لجستیک

قوانین ارسال بار لجستیک

در مجموعه‌های لجستیک، حمل و نقل توسط مجموعه ای از قوانین ارسال بار لجستیک انجام می‌شود و هر حوزه قضایی، اعم از استانی، فدرال یا کشوری، ممکن است مقررات مربوط به حمل و نقل متفاوتی داشته باشد. با این حال، به طور کلی، روش های حمل و نقل زمینی، حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی بیشتر شبیه هستند تا متفاوت! با این وجود، بررسی و هماهنگی با نهاد تنظیم کننده قبل از انتقال بار به استان، ایالت یا کشور دیگر ضروری است. در این فصل چارچوبی از قوانین حمل و نقل ارائه شده است.

توجه داشته باشید که قوانین تکامل می یابند و نکات کلیدی این بخش پیدا کردن مواردی است که باید با آن‌ها باشید و درک شما از مقررات افزایش پیدا کند.

قوانین ارسال بار لجستیک چیست؟

هر مجموعه حمل و نقل دارای یک نهاد حاکم است که قوانین و مقرراتی را برای کار با وسیله نقلیه تجاری، کشتی، هواپیما یا لوکوموتیو تعیین می‌کند. در کشور ما، هر بخش دارای مقررات خاصی است، و به همین دلیل، قبل از راه اندازی یک وسیله نقلیه تجاری در هر منطقه، باید با نهاد مربوطه محلی مشورت شود.

قوانین ارسال بار لجستیک چیست؟

برای مثال، حمل و نقل در تهران توسط وزارت راه و ترابری برقرار می‌شود. در سطح جهانی، حمل‌ونقل توسط مسئولان ترانسپورت برقرار خواهد شد. همچنین به طور مثال،در ایالات متحده آمریکا، وزارت حمل و نقل، نهاد نظارتی فدرال است. قابل توجه است که یک اپراتور حمل و نقل لجستیک باید قوانین منطقه خاصی را که در آن رانندگی می کند رعایت کند.

حتی اگر مجوز تجاری آنها در حوزه قضایی دیگری صادر شده باشد. اگر مقررات بین‌المللی ملایم‌تر از استاندارد کشور باشد؛ راننده باید مقررات سخت‌گیرانه‌تری را رعایت کند. به عنوان مثال، فرض کنید ساعات خدمات مجاز در ایالات متحده آمریکا ۱۴ و در کانادا ۱۲ ظهر است. در این صورت، راننده در صورت عبور از هر یک از استان‌های این کشور در حین تحویل بار، باید ساعت عبور و مرور را هم رعایت کند.

قوانین ارسال بار به صورت لجستیک

در ادامه قوانین حمل و نقل بار به صورت لجستیک را عنوان کرده‌ایم:

قوانین حمل بار

  • محموله‌های با برچسب خطرناک باید تحت شرایط ویژه ارسال شوند.
  • امکان ارسال محموله قاچاق توسط هیچ شرکتی وجود ندارد.
  • مقدار محموله ارسالی باید حتما مطابق مقررات باشد.

قوانین استخدام راننده

  • هیچ شرکت حمل و نقلی نباید از راننده درخواست کند، بخواهد یا اجازه دهد که راننده پس از 13 ساعت رانندگی در یک روز رانندگی کند.
  • هیچ شرکت حمل و نقلی نباید از راننده درخواست کند، بخواهد یا اجازه دهد که راننده پس از 14 ساعت زمان خدمت در یک روز رانندگی کند.
  • هیچ شرکت حمل و نقلی نباید از راننده درخواست کند، بخواهد یا اجازه دهد که راننده پس از 13 ساعت رانندگی کرده باشد مگر اینکه راننده حداقل 8 ساعت پشت سر هم زمان خارج از خدمت بگیرد قبل از دوباره رانندگی کردن.
  • هیچ شرکت حمل و نقلی نباید از راننده درخواست کند، بخواهد یا اجازه دهد که راننده پس از 14 ساعت زمان خدمت داده باشد مگر اینکه راننده حداقل 8 ساعت پشت سر هم زمان خارج از خدمت بگیرد قبل از دوباره رانندگی کردن.
  • هیچ شرکت حمل و نقلی نباید از راننده درخواست کند، بخواهد یا اجازه دهد که راننده پس از گذشت 16 ساعت از زمان میان دوره‌ای متوالی 8 ساعت یا بیشتر زمان خارج از خدمت تا آغاز دوره بعدی متوالی 8 ساعت گذشت.

شرکت آشنا با قوانین ارسال بار لجستیک

موسسه آروین ریل لجستیک در زمینه دریافت محصول مناسب، در مقدار مناسب، در شرایط مناسب، در مکان مناسب، در زمان مناسب، به مشتری مناسب، با قیمت مناسب فعالیت می‌کند و به همین دلیل هم همواره آماده خدمت رسانی به مجموعه‌های صادر کننده بار به سراسر جهان است.

شرکت آشنا با قوانین ارسال بار لجستیک

همچنین با وجود قوانین ارسال بار لجستیک، شرکت کاملا به صورت قانونی فعالیت می‌کند. در صورت تمایل به دریافت خدمات حمل ریلی در زمینه ارسال بار لجستیک، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به سایت آروین ریل لجستیک سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *