حمل و نقل ریلی

فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

فرآیند فریت بار به روسیه زمانی الزام پیدا می‌کند که حجم بار ارسالی بیشتر از مقدار مشخص در پروتکل‌های ارسال بار ریلی باشد. بنابراین زمانی که شما اقدام به ارسال بار به صورت فریت می‌کنید؛ حجم بار ارسالی به سفارش خودتان بستگی خواهد داشت.

همچنین باید توجه کنید که چه شرکتی را برای انجام این فرآیند انتخاب می‌کنید. شرکت‌های مختلف شرایط متفاوتی هم برای ارسال بار دارند و به همین دلیل باید حتماً این مقررات را هم در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که در صورت ارسال بار به منطقه مورد نظرتان از طریق سیستم فریت، انتخاب مقصد در داخل و خارج کشور امکان‌پذیر است.

با این حال ارسال بار به این صورت شرایطی دارد که فرستنده باید پیش از ارسال این شرایط را بپذیرد. همچنین توجه داشته باشید که در صورت تقاضا برای ارسال بارهای غیر مجاز فرایند فریت بار امکان‌پذیر نخواهد بود. برای اطلاع از قوانین فریت بار و همچنین شرایط ارسال بار به این شکل در ادامه توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم.

نحوه فریت بار به روسیه

انجام فریت بار توسط سامانه ریلی و واگن‌های باربری اختصاصی صورت می‌گیرد. همچنین باید توجه داشته باشید که شرکت آروین ریل لجستیک به صورت خصوصی ارسال بار به این منطقه را انجام می‌دهد و همچنین امکان ارسال بارهای بیش از ۳۰ کیلوگرم با سامانه‌های ریلی غیرخصوصی وجود ندارد.

نحوه فریت بار به روسیه

در واقع پذیرش مسئولیت ارسال این نوع بارها از عهده مسئولان قطارهای بین شهری خارج است و حتماً باید یک شرکت معتبر برای فریت بار به روسیه به صورت خصوصی اقدام کند. مراحل صادرات به روسیه شامل بررسی بار ارسالی، بسته‌بندی آن و صدور رسید ارسال بار می‌شوند. در مرحله بررسی بار ارسالی باید حتماً مسئولان شرکت توجه کنند که هیچ نوع محموله غیر مجازی در بین بارهای ارسالی وجود نداشته باشد.

همچنین نکته دیگری که از این بابت حائز اهمیت است؛ ارسال بار به صورت مستقیم و در زمان سریع خواهد بود. بنابراین در صورتی که تمایل به ارسال بارهای خود طی فرایند فریت داشته باشید؛ حتماً باید این مراحل را طی کنید. مراحل اداری ارسال بار هم شامل بررسی محموله با توجه به الزامات قانونی و همچنین صدور رسید ارسال است.

شرایط فریت بار به روسیه

برای ارسال بار به روسیه به صورت فریت باید حتماً یک سری از شرایط لازم و قانونی وجود داشته باشد. در واقع تنها در صورت وجود این شرایط ارسال بار امکان‌ پذیر خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که اگر ارسال بار به صورت فریت با شرایط قانونی صورت نگیرد؛ شرکت و فرد فرستنده مرتکب تخلف شده است.

ارسال بارهایی از جمله لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش، پیانو، پوشاک، میوه و سبزیجات و خشکبار و سایر موارد مشابه به صورت فریت امکان پذیر است و در راستای خدمات مجموعه قرار دارد.

شرایط فریت بار به روسیه

با این حال ارسال سایر محموله‌ها همچون محموله‌های حاوی مواد منفجره یا تسلیحات نظامی غیرقانونی خواهد بود. همچنین باید توجه کرد که شرایط ارسال بار از همان ابتدا توسط کارشناسان شرکت به اطلاع فرستنده می‌رسد و در اینجا هم این شرایط را به صورت کامل ارائه کرده‌ایم.

  • حتمایک هفته تا ده روز قبل از موعد مورد نظر، جهت ارسال بار فریت با شرکت تماس بگیرید.
  • با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک ریلی اقدام به هماهنگی‌های لازم کنید
  • گمرک ریلی در روزهای پنجشنبه، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل است.
  • جهت انجام فریت بار، حتما از یک شرکت معتبر و فعال در این زمینه کمک بگیرید.

بهترین شرکت فریت بار به روسیه

در حال حاضر مجموعه آروین ریل لجستیک به عنوان بهترین شرکت فریت بار به روسیه تجربه بالایی در زمینه ارسال بارهای ساکنان شهرهای مختلف کشور دارد. شما می‌توانید به سادگی از طریق سایت با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات شرایط ارسال بار به دلایل مختلفی وجود ندارد و برخی از مناطق هم با کشور ایران ارتباط ریلی ندارند.

بهترین شرکت فریت بار به روسیه

با این حال ارسال بار به روسیه بدون محدودیت صورت می‌گیرد و افراد در این زمینه نگرانی خاصی نخواهند داشت. البته اگر تمایل دارید که بار شما به صورت فوری و در محدوده زمانی مشخصی به این کشور ارسال شود؛ باید حتماً کارشناسان شرکت را در جریان بگذارید.

هزینه فریت بار به روسیه

هزینه فریت بار به روسیه کاملا‌به نوع بار ارسالی و همچنین مقصد مورد نظر شما برای ارسال بار بستگی دارد. بنابراین در صورتی که قصد ارسال بار به شهرهای مختلف روسیه را دارید؛ حتما هزینه پرداختی متفاوت خواهد بود. همچنین توجه کنید که حجم و وزن بار ارسالی شما هم در تعیین هزینه فریت بار تاثیرگذار خواهد بود.

هزینه فریت بار به روسیه

بنابراین به هر میزان که وزن بار شما بیشتر باشد؛ هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید. البته در صورتی که نیاز به اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق فریت بار به روسیه دارید؛ می‌توانید با کارشناسان آروین ریل لجستیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *