حمل و نقل ریلی

حمل بار به قرقیزستان

حمل بار به قرقیزستان

حمل بار به قرقیزستان توسط آروین ریل لجستیک

حمل بار به قرقیزستان به دلیل کوهستانی بودن این کشور و محدودیت بودجه شرکت ملی راه آهن قرقیزستان تامیر جولی محدود است. قرقیزستان دارای چهار خط راه آهن در جنوب غربی، در مناطق تاش کومیر، جلال آباد، اوش و قزلکیا است که ارتباطات حمل و نقل ریلی را بین مناطق صنعتی کشور، مناطق پرجمعیت و حلقه راه آهن در دره فرغانه، ازبکستان فراهم می کند.

حمل بار به قرقیزستان توسط آروین ریل لجستیک

حمل بار به قرقیزستان به عنوان یکی از کشورهای CIS به روش های ریلی، دریایی و زمینی انجام می شود.

شبکه راه آهن حمل بار به قرقیزستان

شبکه راه آهن قرقیزستان به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود که به یکدیگر متصل نیستند. در شمال، این خط از بیشکک به بالیکچی در دریاچه ایسیک کیل کشیده شده و به شبکه اصلی ریلی قزاقستان متصل می شود. در جنوب، اندیجون در ازبکستان را به اوش و جلال آباد در قرقیزستان متصل می کند

شبکه راه آهن حمل بار به قرقیزستان

این مسیر امکان ادغام قرقیزستان در محور راه آهن شمال-جنوب و در سیستم راه آهن اوراسیا را فراهم می کند. مسیر ریلی چین – قرقیزستان – ازبکستان از طریق کریدور ترانس افغانستان به افغانستان، ایران، ترکیه و اروپا دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این، قرقیزستان از طریق خط باکو – تفلیس – قارص با ترکمنستان، آذربایجان و گرجستان متصل خواهد شد.

برای استعلام قیمت های به روز و مقرون به صرفه، تامین محصولات و حمل بار به قرقیزستان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان لجستیک ریلی آروین تماس بگیرید.

4 مزیت حمل بار به قرقیزستان

  • سازگار با محیط زیست

از نظر زیست محیطی، حمل بار به قرقیزستاندر مقایسه با حمل و نقل هوایی و ترکیبی از دریا و هوا، یک گزینه حمل و نقل عالی است. مزیت زیست محیطی اصلی حمل و نقل ریلی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است. هنگام مقایسه انتشار CO2 از روش های مختلف حمل و نقل، واضح است که حمل و نقل ریلی برنده نهایی است.

  • سریع و قابل اعتماد با زمان حمل و نقل کمتر

در مقایسه با حمل و نقل دریایی، خدمات حمل ریلی یک روش حمل و نقل سریع و بسیار مطمئن با زمان کوتاه تر است.

ارسال بار از طریق راه آهن به قرقیزستان نیز یک روش حمل و نقل بسیار به موقع است. بر خلاف حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل دریایی که در معرض ازدحام و شرایط بد آب و هوایی هستند، موانع کمی وجود دارد که می تواند مسیر ریلی را مسدود کند که خطر تاخیرهای ناگهانی را کاهش می دهد.

4 مزیت حمل بار به قرقیزستان

  • ایمن و کارآمد با ردیابی GPS

در طول چند دهه گذشته، ایمنی راه آهن به طور قابل توجهی بهبود یافته است. امروزه حمل بار به قرقیزستان یکی از ایمن ترین راه حل های حمل و نقل محسوب می شود. با سرمایه‌گذاری مستمر در زیرساخت‌های ریلی، خطوط ریلی، خطوط ریلی، پایانه‌ها و ایستگاه‌های مرزی ریلی، شاهد بهبود قابل توجهی در عملکرد کلی حمل‌ونقل ریلی هستیم.

  • حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه است

هنگام حمل و نقل از طریق راه آهن به قرقیزستان، هزینه های بهره کمتر در سرمایه های وابسته تا حدی هزینه های حمل و نقل بالاتر را جبران می کند و حمل بار به قرقیزستان را به یک جایگزین حمل و نقل بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *