حمل و نقل ریلی

ارسال بار به ازبکستان

ارسال بار به ازبکستان

ارسال بار به ازبکستان یکی از مقاصد شرکت و افرادی است که حمل بار و یا صادرات به کشور ازبکستان را دارند، شما هم اگر قصد ارسال بار به ازبکستان را دارید می توانید با شرکت آروین ریل لجستیک در ارتباط باشید تا فرآیند ارسال بار به ازبکستان را برای شما تسریع ببخشند.

همچنین اگر به مشاوره در زمینه ارسال بار به ازبکستان دارید می توانید با مشاوران متخصص شرکت خدمات حمل ریلی آروین لجستیک در ارتباط باشید که تمامی مراحل و هزینه ها را به شما به صورت کامل توضیح دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

همچنین باید توجه داشته باشید که ارسال بار به ازبکستان از طریق حمل و نقل ریلی انجام می شود و از مبدا شهر مشهد می باشد، این مسئله باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن بار شما به کشور ازبکستان خواهد رسید.

دفتر شرکت راه آهن در مشهد می باشد. که حمل و نقل انواع بار را با قطار به ازبکستان و سایر کشورهای CIS انجام می دهد. ارسال بار به ازبکستان از طریق مرز سرخس، مرز لطف آباد و … انجام می شود. مشتریان گرامی و شرکت های همکار محترم می توانند جهت اجاره انواع واگن ازبکستان و دریافت کد مسیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

مسیرهای ارسال بار به ازبکستان

ازبکستان کشوری محصور در خشکی است که برای ارتباط با جهان و آب های آزاد به کمک مسیرهای ترانزیتی کشورهای همسایه خود نیاز دارد. ایران با داشتن مسیرهای ترانزیتی ایمن و مجهز و همچنین کریدور ریلی شمال به جنوب بهترین گزینه برای حمل و نقل کالا در این کشور است.

مسیرهای ارسال بار به ازبکستان

 

اکثر شهرهای ازبکستان دارای راه آهن هستند. حمل و نقل ریلی به ازبکستان در مسیرهای زیر قابل انجام است.تاشکند، نمانگان، سمرقند، بخارا، فرغانه، خوقند، نخشب، ارگنج، ترمز قارشی، نمنگان، اندیژان

مبادله کالاهای با ارسال بار به ازبکستان

ازبکستان بزرگترین تولید کننده پنبه در جهان است و صادرات قابل توجهی از این کالا دارد. کالاهای وارداتی ایران از ازبکستان شامل پنبه، ابریشم خام، سولفات آمونیوم، کلرید پتاسیم و کربنات دی سدیم است.

مبادله کالاهای با ارسال بار به ازبکستان

 

کالاهای صادراتی ایران به ازبکستان شامل سنگ شکن، سیمان، پلی اتیلن، قطعات ماشین آلات، لوله پروفیل و میلگرد می باشد. آزیر برای راحتی تجار و بازرگانان، صفر تا صد عملیات خرید کالا و ارسال آن از مبدا ایران به مقصد را بدون واسطه ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *